Nowy punkt widzenia

Nie bójmy się EMOCJI

Jedyną rozterką, ale niestety bardzo istotną, którą mam w pracy jest fakt, że klienci w Polsce nie umieją w pełni skorzystać z narzędzia, jakie im oferujemy – FILM. Nike Free Rn Flyknit Donna Moim marzeniem jest zmienić ten stan rzeczy. Nike Air Max Goedkoop Korporacje i średniej wielkości firmy od kilku lat już wiedzą, że powinny używać komunikacji wideo, bo to „niezły” sposób przekazania informacji. nike air max 2017 heren zwart Zdają sobie już sprawę, że jakość ma znaczenie, nawet jeśli film jest emitowany „tylko w internecie”. mochilas kanken no.2 Nauczyły się także, że światło jest ważne i coraz lepiej im idzie z dostosowaniem swojego czasu do produkcji filmu, a nie na odwrót. nike tn requin pas cher Nie wiedzą natomiast jeszcze, że FILM KORPORACYJNY, czy WIZERUNKOWY to nie tylko obraz, dźwięk i czasami grafika, ale FILM to przede wszystkim emocje. Sac À Dos Fjallraven Kanken Przykro to stwierdzić, ale na ogół w Polsce film korporacyjny to nic więcej jak „bardziej skomplikowana prezentacja multimedialna” – z tymi samymi faktami, które padają we wszystkich dostępnych dokumentach, bo firmy boją się z niego w pełni skorzystać. Maglia Stephen Curry A to jedynie emocje powodują, czy chcemy sięgnąć po dany produkt, czy uznajemy, że firma jest uczciwa i czy damy się przekonać, że przedsiębiorstwo dobrze traktuje pracowników itd. Nike Air Max 2017 Dames groen Poniżej link do jednego z najlepszych filmów korporacyjnych 2012 roku. Adidas Running Oceńcie sami, czy warto zainwestować w EMOCJE, czy kolejny raz zastąpić je wypowiedziami prezesów.

Share Button

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>